Followers

Sunday, September 12, 2010

cerita esok kita,




Hai, awak mungkin sudah lupa saya
namun melupakan awak, tidak pernah terfikir saya
awak yang selalu dalam hati saya
awak yang pernah subur dalam diri saya



Semalam awak masih tersenyum disisi saya
semalam awak masih sanggup menadah telinga
mendengar ecehan, dan pot pet saya
dan segalanya tentang awak sebelum hari ini
membuat awak sungguh istimewa di hati saya
menggantikan yang lain-lain dalam jiwa saya
dan senyum awak yang membuai juga!



Ahh, saya yang terleka.
hari ini saya hanya mampu melihat awak
dekat tetapi terlalu jauh dari hati,
jauhnya saya dari hati awak
tak dapat diistilahkan dengan kata- kata
tak dapat juga diungkap dengan pandangan mata



Semalam dan hari ini kita sudah mencoret cerita
namun belum saya tahu cerita esok pula.
Masihkah ada ruang untuk kita?







No comments: