Followers

Saturday, October 9, 2010

diam tandanya setuju, kan?




Assalamualaikum.



Nak tanya soalan nih, 
harapnya jawablah kalau tak nak jawab 
billafzi jawablah bissuqut assuqut bima'na rridho
tadelah, kalau tak nak jawab secara lisan
jawablah dalam hati.



Soalannye, ehem kena berdehem sikit kasi lancar
nak bertanya soalan dalam satu nafas je tanpa tersekat- sekat tanpa tergeliat urat alahh gaya macam nak recite akad nikah pulakk kan,sape boleh recite sekali tanpa kena ulang da tiga kali tu gentleman la katanye kan :P

Soalannya ialah awaksayangsayatak?
anda boring tak membace belog saya tiap- tiap hari?
almaklumla aku skang ni rajin bebenar post everyday, haih.
Okay, dah dalam masa lima saat jawab sekarang.









Preeeetttttt! Masa dah tamat. Sekian. (:


Aku nak mengelist benda- benda yang aku nak buat lepas final, means that dalam masa tiga minggu lagi. Aku pun tak tahu kenapa nak kepoh dekat sini kan macam ayam bertelur sebijik riuh sekampung bertelur 12 bijik tak kepoh pulak kan. Hehe. 



Antaranya ialah :


----Habiskan baca buku- buku ilmiah yang tergendala selama ni =,='' macam solehah je bunyi


----Shop novels and khatamkan dia lah, ape lagi. Hehe. Tak boleh nak bayang lah saat itu bersantai di beranda rumah sambil minum jus mangga oren cengkudu bagai sambil belek- belek novel. Mesti seronok habes. +,+

----Sambung tulis cerita, kalau rajin dan ada idea la. 
 

----Belajar masak. Please, dah lama nak belajar masak rendang tok. Sape nak ajarkan puleeesss?

----Berehat- rehat tepi pantai siang mahupun malam sambil tengok bulan. 


----Membuli- buli budak musif. Ajar dia buat keje sekolah jugak, kihkihkih. 


----Movie marathon jugak.


----Whereabouts roundabouts. Nak ke mane pulak ye?




                                                         /\


|
|
|
|
|
|
|


yang pastinye hidup saya pasti kurang senang tanpa awak, sayang saya. ^_~



Oh oh oh lupa pulak nak cakap. Aku ada buat poll, so rajin- rajinkan tangan anda untuk menekan poll tu untuk vote yeh?



Ape?! Malas!??


Haih, senaman la sikit kasi keluar peluh barulah minda sihat badan cergas! >,<




2 comments:

datul ati said...

huhu..
byk gilow...
haha

little lady~ said...

sangat banyak sebenarnye (=