Followers

Wednesday, November 24, 2010

mengalahkan puteri gunung ledang





Assalamualaikum


Nak dengar perutusan tak? Perutusan dari aku. Heh. Macam mandat besar je kan nak bagi perutusan bagai.



Diumumkan bahawasanya hari ini merupakan hari di mana semua pelajar TAMHIDI USIM dapat result termasuklah aku. Dan korang nak suruh aku umumkan ke tidak aku punye result nih? Nak eah? Okay, jum!



Dengan ini diumumkan keputusan ATYRAH HANIM BT RAZALI, TAMHIDI LAW DAN SYARIAH, GROUP 2 SESI 2010/2011 bagi Semester 1 adalah










.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






TAK TAHU LAGI LA. NAK CHECK TAPI LUPE PASSWORD. BENDA ALAH PASSWORD DALAM BUKU KAT KOLEJ KEDIAMAN. AMAN DAMAI BERSEMADI TAK NAK KASI AKU TENGOK RESULT!




Tapi based on ape yang aku dah lalui, means exams, carrier marks so on aku da leh agak aku punya result. Mesti cikai punye. Hurm, nak buat macam mana. Banyak maen, lepas tu study pun faham- fahamlah macam mana. I keep repeating the same mistakes even though how much I hope I am not. And HE know whats the best for me. HE knows everything and beyond. HE knows I take lots of things for granted. HE knows I'm not that grand to grant all my wishes. I know it too. Never grand, I am. And HE might as well really know how to repay me. Nevertheless, I am still hoping that everything will be fine. And u guys. I never asked u guys even a slight thing. But this time I really wish that u guys can pray for me. At least pray that I'm not gonna repeat all the same silly mistakes. Thank U so much.



For those who put the high expectation on me, u will see I am down verily to the earth. I've told u before. I've told u.





Ouh, title. Ye, im freaking out of tune puteri gunung ledang. Ade ke?Haih. )=



4 comments:

Nawal Atifah said...

gud luck!!
insya Allah result okey punyer..
^^~

Tyra Hanim said...

Maseh sis.


InsyaAllah (=

Izzan Salwana said...

Wish you the best of luck! :)

Tyra Hanim said...

thank u so much (=