Followers

Saturday, November 6, 2010

saya juga sayangkan awak



Assalamualaikum,


awak,
saya sayang awak
sangat sayangkan awak..


awak,
kerna sayang saya pada awak
saya buktikan sayang saya itu

awak,
saya selalu doa untuk awak
banyak yang saya doa untuk awak..


awak,
antara doa saya
saya doa
awak dapat dia


yaa diaa..
sang bidadari yang indah akhlaknya..
bukan macam saya yang tak ada apa-apa..


awak,
saya sayang awak
tapi sayang saya bukan untuk memiliki awak
tapi sayang saya untuk membahagia awak
bahagia dari erti kata membawa ke syurga..


awak,
saya sayang awak sebab agama yang ada pada awak
kalau hilang agama yang ada pada awak
maka hilanglah sayang saya pada awak


-hidayatun mardiah-

Masih ingat lagikah anda pada dia? Dia, Sayang Saya. Ini karya dia, teman sejiwa saya seperti yang saya pernah cerita. Teman gembira dan juga teman sengsara. Kita mempunyai doa dan harapan yang serupa, semoga diterima. 


 
Seperti saya pernah kata,

saya adalah saya, bukanlah dia, bukan juga sesiapa. Saya adalah saya, dan untuk kesekian kalinya izinkan saya melangkah pergi dari hidup kamu. Tapi jangan bimbang kerana doa yang pernah saya hadiahkan dulu tetap saya akan balut dan bungkus serta hantar kepada kamu lagi. Moga DIA perkenan dan moga kamu terima, InsyaAllah.

-status facebook- 


Sentiasa. Ouh, part yang digariskan itu adalah part yang tak perlu. 


 

2 comments: