Followers

Friday, December 3, 2010

jin bertanah





Assalamualaikum


Aku ingin tidur
Untuk seratus hari lagi
Biar aku khali
Biar aku lali
Biarkan aku sendiri

Supaya nanti
Matahari yang cerlang sinarnya
Tidak aku saksikan
Terangnya cahaya bulan
Tidak aku pedulikan
Awan gewaman menari
Tidak aku endahkan
Nanti kan airmataku menitis lagi
Oh, rawannya hati!


Seratus hari lagi
Kuharap mimpi menjadi realiti
Senyumku berseri- seri
Dan aku tidak perlu lena
Untuk seratus hari lagi


-Duduk dekat bench tepi tasek, lutut dirapatkan ke badan dan 
renungan mata kosong ke arah tasik. Not even bother with people beside and behind. Just do my own things, that's sign.


-Sleeping all the way and not talking too much.


-Status dekat facebook jargon tahap entah tak tahu nak letak level.


-Soft and persuasive song on the air.


-Muka berkerut seribu serupa jin tanah. Can u imagine it?



Itu adalah sign aku tengah menghadapi masalah cinta. The way too cursing when he cheated on my back with somebody else. Pakwe aku dekat London yang pursue medicine, yes he was. HAHA. Okay fine, that was fake. Seriously. Maen- maen je. 


This sweet pain ain't that sweet. I am sorry. My bad, my mistake, my sin for let it spread in me. I really hope that it's not too late to let it go.




2 comments:

the sedow geng said...

duh!!!
x abes2 ngn jiwang k0 yg thp ptala k8..
agagaga~
l0nd0n???
muahaha~
x b0ley bla..
wat if k0 wat p0c02???
ngeee...
s0mb0dy said 2 me dat p0c02 is haram...
bc0z it makes tnda salib wen u make all the steps>>>
wat u tink???
n btw...MALAYSIA hrmkn ex p0c02>>>
waa~bru jerk bljr..kikiki

Tyra Hanim said...

haha, ape na buat weh
dah mmg jiwa ak ni jiwang cggini,hik
yelah londong.u noe londong?
ak da buat poco2 der tp xkn na mntion cni kan malu la ai.wahaha
yeah, ak ta pstila.
Nnti ak tye ust ak, den ak wat entry khas okay.



Malaysia haramkan? Wah, sjak bila>?