Followers

Saturday, January 15, 2011

pagi yang mengulit kesepian aku




Assalamualaikum




It's 2.43 am yet I can't sleep. Finishing one of the english group assignment so called, make up a story sort of biography of a person from a country that u choose. And luckily we got the country U.S.A. Lucky? Yeah, maybe.Creating a story maybe not a tremendous to me, as I love the art of writing. Instead one of my dreams is, want to be a writer. Enough speak. 




Kalau nak jiwang terasa palat pulak nak speaking bagai nih. Nanti- nanti lah aku belajar literature inggelish aku post entry jiwang rusty in inggelish iye? Nanti kang leleh- leleh dalam inggelish bagai ni nangis pulak orang yang bacanya. Bukan sebab apa, sebab teruknya bahasa. Haha. Gross!




Tadi aku dengar 
disebalik hujan, 
diiringi irama alam.
Sang pungguk 
menangis mengatakan
dia begitu rindukan bulan.


Dan aku?
aku menangis 
merenung bulan
merindui teman- teman 
seperjuangan. 



Blog Geng : TheSedowGeng









Ye. Mereka semua. Memang. Memang aku selalu letak gambar- gambar mereka ni dalam blog aku, even dalam blog lama pun aku letak. Tapi sungguh, aku rindukan mereka. Setiap seorang daripada mereka adalah satu dalam seribu. Dan aku masih belum berjumpa dengan yang sama seperti mereka walaupun dalam beribu- ribu. Ouh. Rindu. 




RANDOM : Ada yang tanya kenapa selalu post pasal cinta, jatuh cinta ke saya?  Jawapannya, tidak ye kawan- kawan? Apa itu cinta? Ouh, saya pun tidak tahu ye kawan- kawan =.="
Adehhh, haha.


RANDOM 2 : Walau saya ni naive ye kawan- kawan ape makna cinta. Tapi saya dah dapat jawapan bagus untuk soalan kawan- kawan tu. Jawapannya "i've got overflowing of love to give out, so i'm sharig some". Hik. Suke. Thanks Kak Wanie Cantik (=

6 comments:

Zawani Zainudin said...

next time ble org tnye lg just answer it this way "i've got overflowing of love to give out, so i'm sharig some" ;)

the sedo gang said...

ceyh~bt0ol k x crush???
hahaha~

farah said...

tyrah !!!! nomo nomo nomo nomo nomo nomo nomo nomo nomo nomo nomo nomo nomo nomo nomo chuange !!!!!! hehehe .. >.<

Tyra Hanim said...

~sis zwen~


haha. I will. Good answer (n_n)

Tyra Hanim said...

~tsg~


betul ar weh. Aku ni gagah perkasa. Ta maen crush bagai nih.haha

Tyra Hanim said...

~farah~


gapo farah?dop demey key?hahaha