Followers

Friday, February 18, 2011

Kem Debate kat Melaka, love it !



Assalamualaikum, 


Lame bhai ta post ini belog sudah berlalang bersarang semut segala bagai. Ampunilah, busy je manjang (busy ke?) haha mahu sentap je soalan ni. Aku memang banyak benda na post tapi cam cam cam malas lak nak mumble kat sini an. Ye aaa sape aa na dengar aku pot pet an, aku ni sape an. Cani ar korang. Ngeh.


Kadang- kadang rase segan nak tulis blog, bila aku masuk blog yang gah- gah an. Tengok berapa orang yang tengah online blog dorang sekali 300- 400. Sekali orang hit the page at that time, compare dengan blog aku an ngeh berganda- ganda followers un ta dapat na beat dia punya reader at a time. Perghhh kasi tercekik ini batang leher der! Ta pe la, a small world I have, small world of mine. As long as___________________________ isi seniri. HAHA.



Okay la aku na tanye korang soklan la kan. Kalau diberi peluang pergi ke suatu tempat, ta kesah la mane- mane tapi menarik jugakla tempat tu, untuk dua hari satu malam ke, korang pergi free la an, ta yah bayo, ta yah wat keje pape just bersantai sambil mendengar talk aje, bawak badan lenggang kangkung je agak- agak korang na g ta? Banyak lak soalan aku. Make it simple la ye, hari tu aku pergi kem debat dekat Melaka for 2 days and a night je tapi serious best gile kawe oyap ko demo! Kan dah keluar Kelantan tuh, pervert di situ. So korang layankan je la gambar kat bawah ni, even ta banyak mana pun. Ini je yang aku mampu sebab gambar aku ta upload dari memory card. Ta sempat, yang ini un ihsan facebook Kelab Debate jeh. WaaAa~


kawasan tempat penginapan kami di Melaka, Tanjung Keling namanya. Hehe



Ini chalet nya. Best la jugak. Yay!


swimming pool dekat dengan gazebo.

 Spot me!


batu butter dan pasir dan pantai dan ombak dan dan

lihat disana ada cahaya wahaha

Abang Acoi buat lawak putus urat small intestine



aktiviti petang, semua siap siaga!


Innalillahi wainna ilaihi rajiun


Ini pertandingan fashion designer using newspaper. Oldskool babe!

Dinner, Presiden Kelab berucap dulu~


paling kanan uh akan mewakili Pidato Antarabangsa ta lame agi, merah coach
 Miss and Sista Ainil

 Family debaters. Ngeh, ta cukup korum ni. WaaAa aku memang sentiasa jadik bongsu~

ciku cak aaa! HAHA



Ade banyak lagi gambar nanti aku upload laen kali boley ? Ngantuk aa, da kul 250 am ni. Sok banyak keje bawak ke malam dari pagi. Ta cukup rest aa kite cani, WuuUu~
Kuruih la aku lepas ni. WOkeyh, next entry on Palace of  Justice yang kitaorang law students pegi hari tu. Wait ya. C ya! Love u mmmuuaaahhhhh!


Thanks for reading (=




1 comment:

peGuaM_BiSaYa said...

salam boleh tolong gtau tak tmpt Nie kt mne?

Nnti emel kt saya
blacknight_tom@yahoo.com