Followers

Saturday, April 2, 2011

DIA DULU



Assalamualaikum,


Sekarang ni salahkan sape? Diri sendiri atau facebook, tumblr, dan blog yang menggoda sehingga aku online begitu lame. Ha, cakap. Cakap! Final ta lame lagi la. WuwaAa~


Ade beberapa subjek yang dah dapat carrier marks. I do thankful for what I've got, but there is no reason for me to satisfy with it. Repeat, I do thankful tapi I'm not satisfied with it. Huk )'=
Ta pe lah, mari berusaha untuk final papers lak, berusaha la sangat kan. Nengok2 ade kat depan lappy je keje.

Moh kite jiwang jap. Hehe. 

DIA DULU

Beautiful

Dia dulu
yang mengucap 
kata rinduku kepadaku
menyatakan suka padaku
meminta sayang dariku


Dia dulu
yang nyanyikan lagu buatku
dari hatinya yang merindu
begitu mendayu
cuba menyentuh hatiku


Dia dulu
memujuk merayu
kadang diiringi sendu
ingin bersamaku
memeterai janji denganku


Namun itu dulu,
ya, itu Dia Dulu
dia sudah pergi dariku
katanya aku terlalu
beku dan kaku
maafkan lah aku, 
kerana aku memang begitu...


- destiny
545 pm 24011


Adalah coretan semata- mata. (=




4 comments:

Farhan said...

saya perlukan like button.

dotchinka said...

saya dah tak nak kacau kak tyra.

Tyra Hanim said...

farhan


hehe. Maseh (=

Tyra Hanim said...

syu


laaaa, nape lak? HEHE