Followers

Friday, September 30, 2011

bicara hati versi drama??




Assalamualaikum,



eh seronoknye @#&^%$#$%u78(*& ! Eh ini bukan mencarut taw, serious bukan mencarut! Saya tak mencarut.. Menggelabah lah kau, na buat macam mane terlebih eksaited ni. OMjayyy cane na start nih? Sape girls yang baca novel rasanya WAJIB kot baca novel nih, at least sekali. Kalau berkali- kali tu biasa, 5 kalibaca 5 kali nanges pun biase, macam aku. HAHA. BICARA HATI. Kalau ta silap aku first aku baca novel ni masa aku darjah6 kot? Lupe, serious lupe. 




Tapi cite ni memang seronok, dan dan je imagine Zahlia, Tengku Syahran, sebagai manusia yang cantek jelita hensem lagi berkaliber. Berita baiknye, cerita tu akan didramakan ta lama lagi. Ta sabar na tunggu, cane agaknya cerita tu nanti , please do not degrade the expectation. SO mari berkenalan dengan Tengku Syahran kiteww semue! 





Tengku Syahran. The left one people pink stripes not the red one. LOL


Zahlia. Puteri Safira Khairina. 



The best part is getting the twins. Wahhh ! (:



Eksaited. 




EKKKHHH, pathetic. Tido dulu. Kbai. 

No comments: