Followers

Sunday, December 14, 2014

#Zine 2 ; Kekasih

Assalamualaikum,


Who else have flowing of thoughts and ideas when it is 330 am in the morning?



Kekasih

Kekasih,
Kini tinggal aku seorang
Merenung mimpi kita tak kesampaian
Ku cuba gapai bayang impian
Terluka tanganku ditusuk serpihan


Kekasih,
Kasihku mungkin tak tercukupkan
Maafkan khilafku serba kekurangan
Telahku cuba ukir kepercayaan- menanam sebanyak sayang
Untuk suatu hari nanti aku hadiahkan


Kekasih, 
Mungkin nanti kalau kita bertemu
Takkan kau jumpa senyum dirautku
Bukanlah juga telah kulupakan dirimu
Hanya kusesali sayang yang kumula simpan

Namun nanti setelah 
kulepaskan terbang
Jerit namaku- takkan ku toleh lagi kebelakang.


TYRA. 13/12/2014 - 550 am 

1 comment:

Anonymous said...

At first sight, saya rasa awak annoying. Maybe sebab I don't know you very well. Nama pun 1st sight dan tau nama gitu-gitu jek. Jerk kan ? Tapi saya cuba tepis rasa tu dengan cuba kenal awak by reading yr blog mana tahu saya boleh dapat sikit idea tentang personality awak walaupun saya tau awak memang tak kenal saya. Saya cuma nak hulur tangan tanda bersahabat. Semoga awak maafkan saya atas sikap judge over people saya ni. Saya perempuan. Juga pelajar fakulti awak. Dan, saya harap awak juga sudi berkawan dengan saya. :D

joe.jrealme@gmail.com